Mar 22, 2004

دو خبر مسرت بخش برای دولت و جامعه ی ناشنوا

دختری به نام فرزانه 14ساله مقیم شهرک جوجه‌سازی در شهرستان مریوان بر اثر بی اعتنایی جامعه و دولت به وضعیت اسفناک نوجوانان قربانی خود سوزی گردید.
این دختر نوجوان که پدرش در اثر حمله قلبی فوت شده‌است بامادرش بر سر خرید cd شروع به بگو مگو کرده‌اند که‌ دست آخر، همانند دختران نگون بخت دیگر که پناه به خود سوزی برده‌اند او نیز راه شوم آنها را برای خلاصی از فشار افسردگی وفقر مالی را انتخاب میکند.
مادرش نیز برای رهایی دخترش او را در بغل میگیردکه او نیز دچار 30% سوختگی ودخترش با 80% سوختگی بعد از دو روزتحمل درد رخت از این جهان بر می بندد. یادش گرامی باد .
لازم به ذکر است؛ که در حال حاضر تنها نان آور خانواده‌اشان برادر 15-16 ساله‌اشان میباشد که در شهرهای بزرگ مشغول امرار معاش می باشد.
هم چنین پسر نوجوانی به نام محمد رضا زارعی در شهر مریوان که تعطیلات تابستانی خود را با خرید وسائل دست دوم جهت کمک به امرار معاش خانواده‌ پر می کرد. در میان وسائل' مینی' که در میان تکه‌ ای آلومنیوم جای گرفته‌ بود حس کنجکاوی او را برمی انگیزاند که در نهایت باعث کشته‌ شدن این نوجوان می گردد. یادش گرامی باد.
لازم به یاد آوری است؛ که مین های به جامانده‌ از جنگ سالانه جان دهها کودک وپیر و جوان را می گیرد . بهترین هدیه‌ای که ازجنگ برایمان بر جای مانده‌ است!!!!!

No comments:

Post a Comment

په‌یڤێـک بپه‌یڤێنــه