Feb 22, 2012

بزرگ خائن ملت کورد "عرفان قانعی فرد" از دریچه‌ی شبکه‌ اندیشه‌



مترصدان خبرساز نابودی ملت کورد، همواره‌ منتظر فرصتهایی هستند تا بتوانند از آن به بهترین وجه ممکن استفاده‌ کنند تا بتوانند ملت ما را لگدمال کنند. در طول تاریخ پر از فراز و نشیب ملت کورد، همواره‌ کسانی برای دشمنان چنین فرصت هایی را ایجاد کرده‌اند و این اشخاص همان خائنین به ملت هستند که در اصطلاح مردم سرزمین کوردستان به نام "جاش" شناخته‌ شده‌اند. مسأله خیانت به صورت پهلوهای چند جانبه‌ای می تواند عرض اندام کند. در این میان جناب قانعی فرد به صورت چند وجهی و تنها با یک هدف و آن مبارزه‌ و نابودی ملت کورد به این مبارزه‌ برخاسته‌ است
دشمنان نیز همواره‌ با ایجاد فرصتهایی رسانه‌ای و مادی به این بزرگ خائن به ملت کورد، کمک وافری کرده‌اند.

این بار مجری محترم!! شبکه‌ی اندیشه‌ آن چنان صحنه‌ گردانی برای این بزرگ خائن قرن فراهم کرد و چنان بال و پری به فعالیت های این ابرمرد وطن فروش داد، که بینندگان در ابتدای برنامه را مبهوت و به طور سرسام آوری به سوی این نابغه خائنین توجه‌ داد، در واقع می توان گفت بهترین ارج و قربیست که می توان به یک خائن به ملت داد.
مجری برنامه این خائن بزرگ را با عناوین کارشناس ارزشمند، شخصیت آگاه، مطلع، کارشناس و نویسنده‌ توصیف کرد.
همان خائنی که دست در آستین برادر محسن رضاییسپاهی اعظم دارد و با برنامه‌های دیکته‌ شده‌ای که به ایشان داده‌ می شود و مطرح کردن آن ها در رسانه‌های خارجی از صدای آمریکا و بی‌بی‌سی تا این بار در لوس آنجلس و شبکه‌ی اندیشه، همواره‌ به خدمت به آن‌ها و خیانت به ما دامن می زند‌‌.

برنامه‌های دیکته‌ شده‌ی قانعی فرد به سان کودکی که شعری را حفظ می کند و معنی کلمات و الفاظش را نمی داند در این شبکه‌ی اندیشه‌ خود را بروز داد، تا جایی که مجری از قانعی فرد می خواهد که قدری با تمأنینه صحبت کند. اما عروسک کوکی رسانه‌ها، از آن به عنوان ترک عادت نام می برد! ترک عادتی که به وی القاء کرده‌اند را موجب مرض یا بهتر بود می گفت موجب عود مرض می شود!!

طوطی سخنگوی مجامع و مخرب به حال ملت کورد و ایجاد فتنه و آشوب، لابد امروز از سوی بقایای فسیل شده‌ شاه فقیدشان این گونه بلبل زبانی می کند یا این که ایشان را نوادگان شاه فقیدشان این چنین بورس کرده‌اند تا درس و داده‌های دیکته‌ شده‌ به وی را بتواند در شبکه‌های ماهواره‌ای زود تند سریع بیان کند و برای آقایان فرادستش و فرادستان چاکر خواه، بازگو کند.

پریشان گویی های جناب قانعی فرد چنان روال افسار گسیختگی به خود می گیرد که تمامی رهبران کورد، شخصیت های چون ملا مصطفی بارزانی، قاضی محمد، جلال طالبانی، قاسملو و اوجالان را بی ارزش تلقی می کند و از نبود وجهه‌ی سیاسی احزاب کنونی کورد در میان جوانان یاد می کند. از برخی از آن ها به نام فرقه‌ یاد می کند از گروهی دیگر به نام مغازه‌ی سیاسی و غریبه‌ و گمنام بودن، یاد می کند. وضعیت شبیه به لیبی و ایجاد انقلاب و دگرگونی را نمی پسندد و در عوض به آینده‌ی سیاسی ایران و افق آن در پناه ولایت فقیه و دکتر احمدی نژاد امیدوار است.

و این گونه تاریخ ملت کورد توسط فردی روانی و چاکر منش و استفاده‌ای ابزاری سایت ها و شبکه‌های ضد کوردی و پان ایرانیست های فاشیست به انحراف کشیده‌ می شود و لقب دکتر قانعی فرد و لقب شوالیه‌ی روانی بر سینه‌اش خودنمایی می کند. ما هم می گوییم: مدال دو دستگی و خیانت مبارکت باشد.
اما جناب قانعی فرد این مهم را هم بدانید که: انحراف تاریخ، تغییر تاریخ نیست.

لینک ویدئویی مصاحبه با قانعی فرد در شبکه‌ی اندیشه

.........
این مطلب پیشتر در سایت بیانی منتشر شده‌ است.

No comments:

Post a Comment

په‌یڤێـک بپه‌یڤێنــه