May 8, 2010

هه‌موومان "سه‌رده‌شت" ین

پێم بڵی چۆن بیر ده‌که‌یته‌وه‌ تا پێت بڵێم که‌نگێ ده‌کووژرێت، پێم بڵی قه‌ڵه‌مت چه‌نده‌ تیژه‌ تا پێت بڵێم نووکی خه‌نجه‌ر و گوله‌ی بۆگه‌ن بیران که‌نگێ ده‌تپێکێ، پێم بڵێ تا چه‌نده‌ خوازیاز و خولیای ئازادیت تا پێت بڵێم که‌ی ده‌مت داده‌دوورن، پێم بڵێ چه‌نده‌ گه‌شبینی تا کوو پێت بڵێم چه‌ند‌ تاریک بیر حه‌شارت ده‌ده‌ن..

پێنووسێک خنکێندرا و جێژنی له دایک بوونی سه‌دان پێنووس ده‌گرین.. دوای فه‌وتانی هه‌ر بیرۆکه‌ و هه‌ر قه‌ڵه‌مێک ده‌یان پێنووس خۆیان زیاتر و زیاتر تیژتر ده‌که‌ن، وڵامی قه‌ڵه‌م به قه‌ڵه‌م ده‌درێته‌وه‌ به‌س ئه‌گه‌ر بۆیان نه‌کرا به فه‌وتانی نووسه‌ر تۆڵه ده‌که‌نه‌وه‌.!
له‌شی بۆگه‌ن بیران به ئازادی، راده‌ربڕین، ئیدانه کردن، که‌وڵ ده‌که‌ین..

هه‌موومان "سه‌رده‌شت" ین..

5 comments:

  1. من نیز محکوم می کنم
    جنایت وحشیانه ای بود

    ReplyDelete
  2. ده‌ست خۆش
    ئه‌مرۆش هه‌ره‌شه‌ی کوشتن له‌ دوو هاوڕێی دیکه‌م کراوه‌
    ئه‌وانه‌ خه‌یاڵیان خاوه‌ ، کوردستان ته‌ژیه‌ له‌ سه‌رده‌شت

    ReplyDelete
  3. در سرزمین من

    از همان آغاز تولد

    روزنامه لال است؛

    رادیو کر

    و تلویزیون کور است.

    نیز، آنان که بخواهند

    سالمشان به دنیا بیاورند،

    لالشان می کنند

    کرشان می کنند

    کورشان می کنند

    و به چوبه‌ی دارشان می سپارند.

    در سرزمین من!

    ReplyDelete
  4. اسرین همنوا با حمید مصدقSunday, May 9, 2010 at 8:20:00 PM GMT+2

    از كجا كه من وتو
    شور يكپارچگي را در شرق
    باز بر پا
    من اگر ما نشوم ، نكنيم

    از كجا كه من وتو
    مشت رسوايان را وا نكنيم .

    من اگر برخيزم
    تو اگر برخيزي
    همه بر مي خيزند

    من اگر بنشينم
    تو اگر بنشيني
    چه كسي برخيزد ؟
    چه كسي با دشمن بستيزد ؟
    چه كسي
    پنجه در پنجه هر دشمن دون
    - آويزد

    ReplyDelete
  5. روز اعدام فرزاد کمانگر را هر ساله به‌ عنوان روز معلم گرامی بداریم.
    http://tarashbashi4.blogspot.com/2010/05/blog-post_869.html

    ReplyDelete

په‌یڤێـک بپه‌یڤێنــه