Feb 2, 2006

قطـعنامه‌ی انجمن بهبان به مناسبت برپایی نمایشگاهی به عنوان آخر كوچه‌ی اعتیاد


پس از چهار روز که از برپایی نمایشـگاه مبارزه‌ با اعتیاد  به عنـوان " آخر کوچه‌ اعتیاد " ‌در شهرستان مریوان می گــذرد . روز چهارشنبه اول فوبریوری2006  مراسـم اخـتتامیه‌ آن با حـضور جمعی از مـردم ، اعضای شورای شهر مریوان ؛ جمعی از جوانان شهر با قرائت قطعنـامه‌یی به پایان رسیـد .
انجمن بانوان' بهـبان ' در راستـای نهـادیـنه‌ کردن پیشـگیری از آسیب های اجتـماعی به‌ ویژه‌ اعتیاد ؛ اقـدام به بر پایی این نمایشـگاه‌ کرده‌ بود .
با امید به این که بر پایی این نمایشـگاه‌ روز‌نه‌ای باشـد در جهت جامعه‌ای سالم تر و آباد تر .

قطعنامه‌ی اختتامیه‌ اولین نمایشگاه‌ مبارزه‌ با اعتیاد با عنوان" آخر کوچه‌ اعتیاد "
ما تمامی اعضاء و کادر انجمن بانوان بهبان شاخه‌ی مریوان حمایت خود را از تمامی بیماران مواد افیونی جهت بهبود و بازپروری معتادان و بازگشت آنان به زندگی عادی اعلام می داریم .
هم چنین عمل خرید و فروش سوداگران مرگ راجهت نابود کردن جوانان و کشاندن آنان  به کام مرگ را به تندی محکوم کرده‌ ؛  و از جامعه‌ و خانواده‌ها خواهانیم که در جهت آگاهی دادن درست به جوانان و تشویق آنان به ' نه ' گفتن به دوستان نابابشان؛ جامعه‌ را از لوث تمامی مواد افیونی از تریاک و حشیش و هروئین و مرفین گرفته‌ ؛ تا قرص های اکس و موادهای دوپینگی و  انرژی زا پاک کنیم .
با امید به این که همه با هم، دست در دست هم به سوی توانمند سازی جامعه‌؛ و جامعه‌ای آرمان شهر و سالم قدم های مثبت برداریم . 
ضمنا ‌ازتمامی کسانی که با کمک های فکری و مالی خود در جهت هر چه‌ بهتر برگزار کردن نمایشگاه‌ ما را یاری دادند ، صمیمانه تشکر و قدردانی می نماییم .


                                                                                انجمن بانوان بهبان شاخه‌ی مریوان