Aug 19, 2006

ته‌ڵاقه‌که‌ی شرێک

ئه‌م بابه‌ته‌م له‌ وبلاگی "قوڵته‌"دا بڵاو کردبویه‌وه‌... به‌ڵام نازانم قوڵته‌ی ئازیز تووشی چ کێشه‌یه‌ک هاتوه‌ !!!!! وا دیاره‌ هه‌ر نه‌مابێ ؟؟؟؟هه‌ر بۆیه‌ ئه‌م بابه‌ته‌م لێرا داناوه‌ حه‌یفم لێهات بابه‌ته‌که‌ لێرا درێژه‌ پێ نه‌ده‌م ...‌


 "شرێک " ته‌ڵاقی که‌وتوه‌!!!!!
ئه‌مڕۆ "شرێک " گه‌ڕایه‌وه‌  بۆ ماڵ به "ڤیونا"ی ووت :
تۆ ده‌بێ بچیته‌وه‌ ماڵی بابت.
ڤیونا: ئاخر بۆ؟
شرێک: بۆی ناوێ ئه‌مڕۆ له‌گه‌ل که‌ره‌که‌ گره‌ومان کرد که‌ من ده‌توانم ئه‌و درخته‌ له‌ بیخ هه‌ڵ که‌نم، که‌ر وتی ناتووانی .
من گووتم سێ ته‌لاقه‌م که‌وتبێ ده‌توانم .
‌ که‌ چووینه‌ نزیکیه‌؛ زانیم داره‌که چه‌نده‌ ئه‌ستووره‌، و من پێی ناوێرم ناچار له‌ به‌ر ته‌ڵاقه‌که‌م بازێک زۆرم لێ کرد بازێک خستم به‌م بار و به‌و بارا به‌ڵام هه‌ر بۆم نه‌کرا.

ڤیونا به‌ دوو ده‌ست کێشای به‌ سه‌ر خۆی دا و وتی:
 ده‌زانی چ قوڕێکت بۆ گرتینه‌وه!!‌ من وام بیستوه‌ ئه‌گه‌ر ته‌ڵاقی پیاوێک بکه‌وێت ده‌بێ ژنه‌که‌ی ماره‌ به‌ جاش بکرێته‌وه‌ ........ یه‌عنی ئێستا من ده‌بێ ماره‌ بکرێم بۆ پیاوێکی تر و شه‌وێک له‌ لای بخه‌وم ؛ و هتد...
_) یه‌عنی ده‌بێ ئه‌و کاره‌شت له‌ گه‌ڵ بکات .
_)ئه‌دی....
_) ده‌ی با به‌ که‌س نه‌ڵێین و ئێمه‌ هه‌ر وا خه‌ریکی‌ ژیانی خۆمان بین. خۆ که‌س نازانێ.......
_) نه‌ .. نه‌ نه‌ ..نه‌ نابێ قه‌د شتی وا نه‌ڵێیت. ئاخر ئه‌مانه‌ مه‌سائلی نامووسین..
_) ده‌ی باشه‌ با بڵێین به خاتوو نامووس بۆمان چاره‌ سه‌ر ده‌کات تۆ ناڵێیت ئه‌مانه‌ مه‌سائلی نامووسین..
_)به ئه‌و ناکرێ ئه‌و خۆیی نامووسی پیاوێکی تره‌ .. پیاوه‌که‌ی به ئه‌و سووێند ده‌خوات....ده‌بێ چاره‌سه‌رێکی بۆ بکه‌ین و چاکی بکه‌ینه‌وه‌...
_) ده‌ی باشه‌ بچین بۆ لای دوکتۆر قوڵته‌ ....
_) به‌ ئه‌ویش ناکرێ خۆ ته‌ڵاق که‌وتن نه‌خۆشی نیه‌ ..ئه‌بێ بچین بۆ لای مه‌لای مه‌زبووره‌.. ده‌بێ من ماره‌ بکاته‌وه‌ بۆ که‌سێکی تر خوا بکات چارمین نه‌بێ ئه‌گینا ته‌ڵاقم ناداته‌وه‌ ..
_) یه‌عنی ده‌شتوانێ ته‌ڵاقیشت نه‌دات و بۆ هه‌میشه‌ له‌ لای ئه‌و بیت ...
_) ئه‌دی ... به‌ڵام من ده‌ڵێم با که‌س نه‌زانێ رۆژێک بڵێین به "حاجی له‌ق له‌ق " یان "ده‌روێش ئه‌وڕه‌حمان " که‌ ئه‌م کار‌مانه‌ بۆ بکه‌ن.... ئاخر ئه‌مان ئه‌وه‌نده‌ پیاوه‌تییان لێ ناییه‌ت، که‌ بتوانن من لای خۆیان راگرن .. هه‌ر بۆیه‌ سبه‌ی پاره‌یه‌کیشیان پێ ده‌ده‌ین و ....

له‌م کاته‌دا شرێک سوور بوویه‌وه‌‌ و ره‌گی غیره‌تی جووڵا و قیڕاندی!!!! ده‌بێ پاره‌شیان بده‌ینێ ... لاوانه‌یشه‌ دوایی کاره‌که‌یان ده‌بێ ئه‌م لا و ئه‌و لایان ماچ بکه‌م و ماندوو نه‌بوونیان لێ بکه‌م ....
من که‌ قه‌د رازی نابم شتی وا به ده‌ستی خۆم به سه‌ر ژنم دا بهێننن ....تۆش ئه‌گه‌ر پێت ناخۆشه‌ دانیشی بڕۆره‌وه‌ بۆ ماڵی باوکت تا خۆم چاره‌ سه‌ری بکه‌م  .


جارێ ڤیونا تۆراوه‌ بزانین شرێک چ چاره‌یه‌کی بۆ په‌یدا ده‌کات ... چاوه‌ڕوان بن.

No comments:

Post a Comment

په‌یڤێـک بپه‌یڤێنــه